Olvasónapló

Könyvek minden mennyiségben!

Most olvasom

Hugh Laurie - A balek
Vörösmarty Mihály - Zalán futása

Nick Hornby - Hogyan legyünk jók?

2008.05.25. 13:33 Carmencita

Aztán itt a másik Hornby könyv, amit már jópár hete kiolvastam, és nagyon tetszett. Abban egy nő épp elhagyni készül a férjét, mert elege van az állandó dühéből. A férj ekkor ismerkedik meg egy spiritisztával, aki olyan változást hoz az életébe, hogy mindenki teljesen összezavarodik. Ki a jó, és ki a rossz? Erre keresi a választ az író, de nem mondhatnám, hogy megtalálja. Céltalanul ér véget a könyv, nem történt érdemi változás. Egyébként ez a spiritiszta (ha nálunk játszódna, akkor lehetne mentalista, hihi) csávó említés szintjén szerepel a Hosszú út lefelében, és amikor ezt felfedeztem, akkor rögtön az író cinkosának éreztem magam, mert tudtam, hogy mit csinált, és miért. Pont olyan volt,mint mikor Stephen King Tortúrájában felfedeztem a Ragyogás hoteljére utaló sorokat.

Szólj hozzá!

Címkék: kedvenc nick hornby ladlit

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassunk.blog.hu/api/trackback/id/tr32513604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása