Olvasónapló

Könyvek minden mennyiségben!

Most olvasom

Hugh Laurie - A balek
Vörösmarty Mihály - Zalán futása

J. K. Rowling - Harry Potter and the Deathly Hallows

2007.07.30. 10:31 Carmencita

Vagyis Harry Potter és a Halál Ereklyéi lenne szerintem a legjobb magyarítás. Borzongató érzés volt kezembe venni a könyvet tudva, hogy ez lesz az utolsó történet, innentől már csak újraolvasni lehet, de tovább találgatni nem. Aztán átrágtam magamat a több, mint 600 oldalon, de nem töltött el semmiféle jóleső nyugalom vagy megelégedettség.

Sokmindent érzek erőltetettnek, túlmagyarázásnak. Persze voltak részek, amik kifejezetten tetszettek, és végre kiderül, hogy kedvenc Pitonunk jó vagy rossz (megjegyzem nyertem egy fogadást) de mellette az egész rettentően üres. Persze isteni lesz megint végigmenni, ezúttal már mind a hét részen, de valahogy mégis rossz érzést hagyott bennem. Nem tudom, hogy miért. Talán hiányolom bizonyos dolgok kibontását, továbbfejlesztését. Esetleg túl sokat vártam a nagy beharangozások meg őrület miatt.

Mellesleg rengeteg a cselekmény, nem is tudom, hogy hogyan lehet ebből egy élvezetes filmet forgatni. Vagy nagyon kapkodva, hogy minden fontos benne legyen, vagy a felét kihagyva, ami meg fontos részek feláldozását, ezáltal a sztori cselekményének fő vonalának csonkítását jelentené.

És még valami: Voldemort szerintem az irodalom leggonoszabbnak beállított ám legidiótább alakja.

2 komment

Címkék: harry potter bestseller

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassunk.blog.hu/api/trackback/id/tr38128081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O.Ren Ishii 2007.07.31. 12:56:58

Én is éreztem valamiféle ürességet, de ami leginkább bánt az az epilógus,ami egyszerűen nem jó.

sz.e. 2008.02.14. 15:37:31

Én még nem olvastam,csak a rövödítést,mert nem tudo kivárni amíg megveszem.rengeteg minden történik benne,nem is lehet elmagyarázni rögtönözve.a filmről annyit,hogy már azt tervezgetik hogy 2részes lesz.reméllem hogy így lesz,mert nagyot csalóstam az eddigi filmekben,nagyon lényeges részeket is kihagytak.(beszélgetés sirius halála után)amiknek később szerepük lesz...nem jó.várom a 7,pontos töténetét.üresnke érzem a rövidítésekből ítélve,naggyobb erősségű valamire számítottam
süti beállítások módosítása