Olvasónapló

Könyvek minden mennyiségben!

Most olvasom

Hugh Laurie - A balek
Vörösmarty Mihály - Zalán futása

Cecelia Ahern - Ui: Szeretlek

2007.07.16. 10:14 Carmencita


Szomorú és vidám történet arról, hogy hogyan lehet elengedni valakit a halál után.

A történet igazából tetszett, édes és romantikus az ötlet, hogy a halott férj leveleken keresztül vezeti vissza feleségét az életbe, abba az életbe, amiben ő már nem szerepel. Biztosan lesz belőle egy kedves kis film, amin lehet majd jókat sírni, de ezen túl igazából semmi több.

Az írónő stílusával sem igazán vagyok kibékülve, az elején kapkodó, néha teljesen életszerűtlen beszélgetésekkel operál, amolyan szappanopera szerűen megírva, és a végtelenségig kiszámítható. Nekem ezek sajnos negatívumok egy könyvvel kapcsolatban. Persze írjak jobbat én, mondhatnád, de tekintve az írónő korát, nem is lenne olyan elvetemült ötlet.

Szóval a könyv felejthető, a filmet azért megnézem, bár ahogy elnéztem a szereplőket, egyik sem olyan, amilyennek én képzeltem, úgyhogy ahhoz sem fűzök túl nagy reményeket. 5/10

 

7 komment

Címkék: szerelem dublin romantika cecelia ahern

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassunk.blog.hu/api/trackback/id/tr75118733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2007.11.01. 14:32:20

Nekem nagyon tetszett a könyv.:DLe se tudtam tenni mikor olvastam.:DNem is tudtam,hogy filmet is csináltak belőle.

Bernadett 2007.11.03. 09:49:49

Szerintem nagyon jó a könyv. Most fejeztem be, de azt elfelejtetttem mondani, hogy tegnap kezdtem el :)
Remélem hamarosan megérkezik a film is!

Viki 2007.12.26. 23:19:33

Bizony, 20-án már megérkezett a film is. :-) Holnap megyek megnézni, kivi leszek. :-)

Kata 2008.09.11. 08:28:14

Én nem olvastam a könyvet, de a filmet megnéztem és sokszor elsírtam magam rajta. Szerintem nagyon szép!!!!!! Érdemes megnézni!

Bia 2008.09.17. 20:38:37

Én pár napja vettem meg a könyvet, de szinte le sem tudtam tenni azóta.Még nem értem teljesen a végére, de nagyon tetszik.A filmről szintén nem tudtam ezidáig, de ahogy csak tudom, megszerzem:)

Ildy 2008.12.11. 16:27:41

Bármikor tudok rajta sírni!Legyen az könyv vagy film változata:)

Adri8720 2009.06.26. 16:24:22

Nagyon tetszett.Alig bírtam letenni.5 nap alatt kiolvastam.Ajánlom mindenkinek :)
süti beállítások módosítása